حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
حضور مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه چاپ و بسته‌ بندی اکو
۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
شناسه : 425
9
مسئول روابط عمومی مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از حضور پررنگ این موسسه در دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی کشورهای عضو اکو«PECO 2011» خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، وی با بيان اينكه مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در بخش چاپ افست و فلکسو در فضایی حدود ۶۰ متر مربع دراین نمایشگاه شرکت کرده بود، افزود: هدف از شرکت در این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در زمینه چاپ افست و فلکسو بود.

وی اظهار کرد: حضور ۶۰ شرکت داخلی و خارجی با شرکت‌های ثبت‌نامی حدود هشت شرکت وابسته به کشورهای عضو اکو و ۵۲ عضو از شرکت‌های داخلی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایشگاه بوده است.

وی با بیان این که برگزاری این نمایشگاه، زمینه همکاری اقتصادی کشورهای اکو را توسعه می‌دهد، اظهار کرد: نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای دست‌اندرکاران صنعت چاپ ایران بود تا با شناسایی بازارها و ظرفیت‌های چاپی منطقه،‌ زمینه توسعه صادرات را در بخش‌های مختلف فراهم کنند.

دیر روابط عمومی این موسسه با اشاره به استقبال خوب مردم از این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه شاهد حضور خوب مردم و علاقه‌مندان به صنعت چاپ بودیم.

دومین نمایشگاه چاپ و بسته بندی اکو«PECO 2011» با حضور شرکت‌های صاحب نام صنعت چاپ و بسته‌بندی جهان بهمن ‌ماه جاري در شهر مشهد مقدس در نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برپا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.