حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
چاپ کتاب بندگی و همدلی بمناسبت دهه آخر صفر
۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
شناسه : 856
8
کتاب بندگی و همدلی، بمناسبت دهه آخر صفرآماده و در موسسه انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شد.
پ
پ

کتاب بندگی و همدلی، توسط تیم تحقیق و تولید مرکز تحقیقات کاربردی تربیت دینی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) و سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی بمناسبت دهه آخر صفرآماده و در موسسه انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شد.

این کتاب با هدف تببین و روشنگری معارف ديني با موضوعات نماز و دعا، زيارت و توسل، خدمت كريمانه، امر به معروف و نهي از منكر و خانواده و عفاف جهت تامین نیازهای علاقه مندان گردآوری و چاپ شده و در دسترس عموم قرار گرفت.

کتاب بندگی و همدلی در تیراژ ۲۰هزار نسخه و۱۵۲صفحه و در ابعاد خشتی با شعار محوری ما همه خادم الرضاییم ؛ نجات انسان رسم مسلمانی است بصورت چهار رنگ تولید وعرضه شد.

با توجه به محدودیت های زمانی، چاپ این کتاب با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و تمام اتومات موجود در مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم این موسسه در سریعترین زمان ممکن و کیفیت مطلوب و با طراحی و برنامه ریزی مناسب تولید و عرضه گردید.

موسسه چاپ و انتشارات در زمینه تولید انواع کتاب در تیراژ، ابعاد و مدل های مختلف و با بهره گیری از تجهیزات و فن آوری های روز آمد، امکان تولید انواع کتب و محصولات چاپی را بصورت یکپارچه و متمرکز از مرحله طراحی تا صحافی و خدمات تکمیلی فراهم کرده است

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.