حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
حضور فعال موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، درنهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
شناسه : 826
15
موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در نهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد مقدس حضور پر رنگ و فعالی داشت.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی این موسسه ؛ موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی بعنوان بروزترین و مجهزترین مرکز چاپی شرق کشور در این نمایشگاه در فضایی به متراژ یکصد و بیست و پنج متر مربع در محل سالن فردوسی به معرفی امکانات وتوانمندیهای خود در حوزه های چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ بنر ، چاپ صنعتی ، بسته بندی و پکیجینگ می پردازد که با توجه به بهره گیری این موسسه از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا در بخشهای نرم افزاری و سخت افزاری مورد استقبال و توجه گسترده مخاطبان داخلی و خارجی این نمایشگاه قرار گرفت.

این موسسه با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از کلیه خدمات متنوع حوزه چاپ و نیز بهره گیری از مدرنترین و بروزترین ماشین آلات صنعت چاپ دنیا، توانایی منحصر به فردی در زمینه چاپ انواع آثار نفیس و کیفی دارد که این امر موجب وجه تمایز این موسسه با سایر مراکز چاپی کشور شده است و توانسته با ارایه کامل کلیه خدمات چاپی مورد نیاز مشتریان و مخاطبان خود علاوه بر تامین جامع نیازهای منطقه و کشور در زمینه های بین المللی نیز با ارایه خدمات به کشور های همجواز همچون عراق، سوریه، افغانستان ،ترکمنستان و… نقش مهمی در اعتلای صنعت چاپ کشور ایفا نماید.

موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با قریب به چهل سال تجربه موفق در حوزه چاپ، یکی از محدود مراکز چاپی کشور می باشد که توانسته زنجیره کامل و جامع از خدمات و ماشین آلات چاپی متنوع در حوزه های مختلف را در یک مجموعه بصورت متمرکز و در فضایی بالغ بر ده هزار متربع با بالاترین کیفیت و در تراز های جهانی گرد هم آورد.

از دیگر دست آوردهای مهم این موسسه دریافت لوح و تندیس های مختلف در جشنواره های معتبر صنعت چاپ طی دوره های متوالی در حوزه های کیفی ،آموزشی و پژوهشی می باشد .

لازم به ذکر است که نهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی از روز چهار شنبه ۲۶ آبان ماه بمدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس برگزار می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.