حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
کیفیت خدمات فرهنگی آستان قدس رضوی در کشور بی نظیر است
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
شناسه : 988
10
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایرانی در مشهد، گفت: آستان قدس رضوی در عرصه فرهنگی بسیار موفق عمل کرده است و در نوع خود بی نظیر است.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین «نصرالله پژمان‌فر» در حاشیه بازدید از غرفه موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در این نمایشگاه، اظهار کرد: آستان قدس رضوی توانسته حضور خود را به عنوان قطب فرهنگی در عرصه های مختلف به ویژه بخش فرهنگی به نحو تمام و کمال به نمایش بگذارد.

وی ابراز کرد: نمایشگاه دستاوردها و محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی، نمونه‌ای از حضور پر شور و معنادار این آستان مقدس است و امیدوارم خداوند متعال همه را تحت پرچم متبرک رضوی در دنیا و آخرت قرار دهد و از حمایت های حضرت ثامن الحجج(ع) بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام و الملسمین پژمان فر، با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که آستان مقدس رضوی، مرکز ایران است، افزود: خوشبختانه مسائل فرهنگی که در آستان قدس ترویج و ارایه داده می‌شود از چنان کیفیتی برخوردار است که به جرأت می توان گفت چنین خدمات با کیفیت و کمیتی، در هیچ کجای کشور ارایه نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب مشهد یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در سطح استان است، تاکید کرد: این نمایشگاه فرصتی است برای ناشران و نویسندگان که آثار خود را به نمایش گذارند و آن را گسترش دهند.

لازم به یادآوری است: هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایرانی از ۵ تا ۱۲مهرماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد، همه روزه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.