حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
چاپ قریب به دو میلیون زیارت نامه ویژه ایام کرونا
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
شناسه : 840
5
از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور ، قریب به دو میلیون زیارتنامه حرم مطهر رضوی ویژه این ایام در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی تولید گردید.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی موسسه چاپ و انتشارات به دلیل شیوع این ویروس و الزام رعایت بهداشت فردی در حرم مطهر رضوی استفاده از زیارتنامه های شخصی برای رفاه حال زائران در نظر گرفته شد.و از آنجایی که استفاده از زیارت نامه های های معمول حرم مطهر به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی میسر نبود این موسسه به سفارش حرم مطهر اقدام به تولید و چاپ این نوع زیارتنامه ها زیارتنامه از ابتدای شیوع ویروس کرونا نموده است که مورد استقبال زائران و مشتاقان بارگاه منور رضوی قرار گرفته است.

بخش دیگر فعالیت‌های مؤسسه در این ایام، تأمین محصولات فرهنگی و بسته های بهداشتی مورد نیاز حرم مطهر رضوی در مناسبت‌های ویژه‌همچون ماه مبارک رمضان ، دهه ولایت و امامت، دهه کرامت و …. می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.