حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
موسسه چاپ و انشارات آستان قدس رضوی برگزیده جشنواره نشان شیرازه شد
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
شناسه : 919
6
در دومین سالانه هنر طراحی ایران (جشنواره نشان شیرازه) موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضیوی در بخش کتابهای نفیس موفق به کسب دیپلم افتخار و برگزیده این دوره از جشنواره شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی؛ این موسسه در دومین سالانه این جشنواره که در محل خانه هنرمندان تهران برگزار گردید به منظور چاپ کتاب نفیس قرآن بایسنغری موفق به دریافت لوح و نشان شیرازه و دیپلم افتخارچاپ برترین کتاب نفیس این جشنواره شد.

اثر نفیس قرآن بایسنغر میرزا یکی از آثار نفیس و بی نظیر قرن نهم می باشد که چاپ آن بدلیل وجود دقایق و ظرایف هنری فاخر، آرایه ها و طیف رنگی ویژه و متنوع و جلوه های بصری موجود در آن، الزامات و اقتضائات ویژه ای را می طلبید و بازنشر آن نیازمند پیش نیازهای گوناگون از جمله تجهیزات و دستگاههای چاپ پیشرفته ، نرم افزارها و سخت افزارهای خاص، مواد اولیه با کیفیت ویژه چاپ نفایس و نیز توان و تجربه متخصصان و کارشناسان حرفه ای این حوزه بود که در نهایت با استفاده از تجربه و دانش ایرانی اثر نفیس قرآن بایسنغر میرزا در تراز و استانداردهای روز صنعت چاپ دنیا به چاپ رسید.

این اثر نفیس در رقابت با بیش از هفتصد اثر ارسالی به این جشنواره از سراسر کشور توانست بعنوان اثر برگزیده بخش کتابهای نفیس دست یابد.

لازم به ذکر است که موسسه چاپ و انمتشارات آستان قدس رضوی یکی از کاملترین، مجهزترین و بروزترین مراکز چاپی کشور می باشد که توانسته با بهره گیری و استفاده از بیش از سی سال تجربه موفق خود در حوزه چاپ و نشر کشور آثار فاخر و ارزشمند فراوانی را از جمله کتاب نفیس قرآن ابراهیم سلطان (کتاب سال جهانی جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۲) ، مجموعه کتب نفیس شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی، ضریح مهربانی ، یک قرار ساده و دهها کتاب نفیس دیگر را به زیور چاپ آراسته و در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

موسسه چاپ و انشارات آستان قدس رضوی برگزیده جشنواره نشان شیرازه شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.