حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
موسسه چاپ آستان قدس رضوی مجموعه ای کم نظیر است
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
شناسه : 951
8
مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چاپخانه آستان قدس رضوی مجموعه‌ای کم‌نظیر در کشور است.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمدرضا برازش در حاشیه بازدید از مرکز چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: امکاناتی که در این مرکز وجود دارد، بسیار متنوع و به روز است.

وی افزود: در این مرکز امکانات چاپ برای انواع کتاب ها، نشریات و تجهیزات حرفه‌ای مرتبط با بسته‌بندی موجود است.

برازش تنوع امکانات چاپخانه ای در این مرکز را از جمله امتیازات آن برشمرد و افزود: این امر مرکز انتشارات و چاپخانه آستان قدس رضوی را به مرکزی کم نظیر در شرق کشور تبدیل کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به کلاس هایی که برای ارتقای سطح علمی نیروها در این مرکز برگزار شده است، بیان کرد: برگزاری این کلاس ها نقش مهمی در گسترش صنعت چاپ در استان خراسان دارد.

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از آنجا که تکنولوژی و صنعت در حال تحول است و تجهیزات و علوم به سرعت متحول می شوند، بنابراین دانش نیروهای انسانی نیز باید به روز شود؛ چرا که آموزش های تخصصی نباشد، مسلما کیفیت کار کم می شود.

برازش با بیان اینکه یکی از سیاست های وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه آموزش های تخصصی به نیروهاست، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار ساعت کلاس آموزشی در زمینه آموزش چاپ صنعتی و مدرن با حمایت دفتر چاپ و نشر این وزارتخانه برگزار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.