حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی جزء ۱۰ انتشارات برجسته کشور است
۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
شناسه : 146
12
این مؤسسه با حدود 25 سال سابقه فعالیت در حوزه چاپ وانتشارات یکی از ده ناشر بزرگ کشور و بزرگترین ناشر شهرستانی است که بعد از انتشارات قم و تهران سومین ناشر برجسته کشور است.
پ
پ

مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی جزء ۱۰ انتشارات برجسته کشور است که توانسته نقش برجسته‌ای در اعت‍‍لای صنعت چاپ و نشر در شرق کشور ایفا کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: وظیفه مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در اولویت قرار دادن تألیفات و پژوهش‌ها در حوزه فرهنگ رضوی، ترغیب محققین و مؤلفین در خلق آثار رضوی، اجرای برخی مراسمات فرهنگی و هنری، حمایت از تولید آثار فرهنگی در باب امام رضا(ع)، امامت و ولایت و حوزه اسلامی است.

محمود رضا برازش افزود: این مؤسسه با توجه به نیاز زائرین حضرت ثامن الائمه(ع) قرآن و ادعیه و مفاتیح الجنان مخصوص حرم را با کیفیت عالی آماده و چاپ کرد که در این زمینه توانسته خدمات خوبی را به زائرین حرم رضوی ایجاد کند.

وی ادامه داد: این مؤسسه با حدود ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه چاپ وانتشارات یکی از ده ناشر بزرگ کشور و بزرگترین ناشر شهرستانی است که بعد از انتشارات قم و تهران سومین ناشر برجسته کشور است.

مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی تصریح کرد: چاپ قرآن‌ و ادعیه چند زبانه با همکاری امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در دست اقدام است تا بتواند بهترین خدمات را برای زائرین امام رضا(ع) ارائه کند.

برازش اظهار داشت: چاپ کتاب با عنوان امام رضا(ع)، برگزاری کارگاه تصویرگری گروه کودک، برگزاری جشنواره کتاب سال رضوی، برگزاری نمایشگاه کتاب و فروش قرآن و ادعیه از برنامه‌‌های اجرایی در ایام میلاد امام رضا(ع) است.

وی افزود: این مؤسسه تلاش می‌کند که صحیح ترین متون اسلامی، اعتقادی با مضامین اخلاقی تهیه و به چاپ برساند و به مخاطبان آن ارائه کند.

مدیر عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: چاپ کتاب‌هایی در موضوع فرهنگ اسلامی، اعتقادی و ولایتی و نیز چاپ کتاب‌هایی با مضامین اخلاقی ،اعتقادی و مذهبی در حوزه کودک و نوجوان و بزرگسالان از مهم‌ترین اقدامات این مؤسسه در مقابله با جنگ نرم است.

برازش خاطر نشان کرد: با توجه به عنایات امام رضا(ع) مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی کامل‌ترین و جامع‌ترین انتشاراتی است که در حوزه چاپ و انتشارات فعالیت می‌‌کند که با اقدامات صورت گرفته در این حوزه به ایده‌آل نرسیده و توسعه و تکمیل آن ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.