حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي شايسته تقدیر شناخته شد
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
شناسه : 934
9
به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي: مدير عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي گفت: در پانزدهمين جشنواره ملي صنعت چاپ، مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي به منظور چاپ كتاب «يك قرار ساده» شايسته تقدیر شناخته شد.
پ
پ

مسعود فرزانه با اعلام اين خبر اظهار داشت: پس از داوري آثار ارسالي به جشنواره و بررسي محصولات چاپي كه از سراسر كشور به دبيرخانه جشنواره ارسال شده بود، اين مؤسسه به دلیل چاپ كتاب «يك قرار ساده» شايسته تقدیر شناخته شد.وي عنوان كرد: اين كتاب شامل عكسهای نمايشگاه گروهي از عكاسان ايران است كه در قطع خشتي و ۲۸۰ صفحه به صورت چهار رنگ روي كاغذ گلاسه چاپ شده و در تمامی مراحل پيش از چاپ، چاپ و پس از چاپ در مركز بين‌المللي چاپ و نشر قرآن كريم آستان قدس رضوي تهيه و با بالاترین کیفیت به چاپ رسیده است.

مدير عامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي گفت: كتاب «يك قرار ساده» دربردارنده آثار ۲۷۰ عكاس از سراسر ايران است كه در آن عكسهايي با مقوله زيارت حرم امام رضا(ع) به نمايش گذاشته شده است.

فرزانه، به امتيازات مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوي اشاره و عنوان كرد: وجود دستگاه‌هاي پيشرفته، توانمندي در زمينه چاپ نفيس، برخورداري از بالاترين سطح كارآيي در چاپ ورقهاي بسيار نازك، تجهيز به سخت افزارهاي كنترلي به منظور كنترل كيفيت و امكان گزارش دهي و ثبت نتايج كيفي، دارا بودن بالاترين سطح اتوماسيون به منظور آماده سازي و توليد كار چاپي در حداقل زمان، تجهيز به سيستم نرم افزاري تخصصي صفحه بندي و فرم‌بندي و برخورداري از فناوري پيشرفته صحافي جلد سخت و نرم از جمله امتيازات اين مركز است.

وي يادآور شد: پانزدهمين جشنواره ملي صنعت چاپ با حضور علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در تالار وحدت تهران برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.