حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
تولید پوستر نفیس شرط توحید
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
شناسه : 829
3
پوستر نفیس شرط توحید – روایت تصویری از حدیث سلسله الذهب اثر استاد روح الامین توسط موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی چاپ شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی این موسسه ، پوستر نفیس شرط توحید که به سفارش بنیاد بین المللی امام رضا (ع) توسط مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسید ،روایتی تصویری از حدیث سلسله الذهب می باشد که توسط هنرمند توانمند کشورمان استاد حسن روح الامین تصویرگری شده و برای اولین بار در کشور جهت بهره مندی مشتاقان اهل بیت علیهم السلام عرضه گردیداست.

این پوستر نفیس و زیبا که به دلیل دارا بودن ظرایف هنری خاص و بهره گیری از طیف رنگی وسیع، چاپ آن مستلزم استفاده از تجهیزات خاص و روزآمد و گردش کار دیجیتال پیوسته چاپ و پیش ازچاپ بوده تا بتوان تطابق حداکثری آن با اصل اثر را حفظ نمود در سایز ۹۵ در ۵۰ به چاپ رسید.

 

تولید پوستر نفیس شرط توحید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.