حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
تجلیل از موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی
۰۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
شناسه : 1009
7
در همایش تجلیل از خادمان کتاب صورت گرفت؛ در همایش ناشران استان و تجلیل از خادمان کتاب، از خدمات ارزنده موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با اهدای لوح و جایزه، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این مراسم که روز دوشنبه در سالن آمفی تئاتر موسسه فرهنگی قدس و با حضور جمعی از مسوولان استانی و ناشران برتر استان خراسان برگزار شد، از موسسه چاپ و انتشارات به دلیل نقش موثر در ارتقاء صنعت چاپ استان و همچنین به عنوان یکی از مدرن‌ترین و کامل‌ترین مراکز چاپ کشور تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ بیش از یک هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در قطع‌های مختلف در سال ۱۳۹۱ نقش موثری در ترویج نشر فرهنگ و معارف اسلامی ایرانی و اعتلای صنعت چاپ و نشر در شرق کشور ایفا نموده است.

مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم، وابسته به این موسسه نیز با دارا بودن مدرن‌ترین و به روزترین ماشین‌آلات پیش از چاپ، چاپ و صحافی روز دنیا، توانایی تولید انواع محصولات و سفارشات نفیس و کیفی را دارا ست.

لازم به ذکر است این موسسه، دریافت تندیس بهترین کیفیت چاپی را در نخستین جشنواره برترین آثار چاپی، بسته بندی و صنایع وابسته استان خراسان را در کارنامه خود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.