حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
بازدید نمایندگان تولیت های اعتاب مقدسه از مرکز بین بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
شناسه : 922
3
جمعی از نمایندگان تولیت های عتبات مقدسه ازمرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی دیدن کردند.
پ
پ

به گزارش آستان نیوز، این گروه که به منظور شرکت در جلسه هم اندیشی نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام، در حرم مطهر رضوی گرد هم آمده بودند، از نزدیک با بخش های مختلف این موسسه آشنا شدند.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، در ابتدای این بازدید ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از دیدار با نمایندگان عتبات عالیات، به معرفی بخش های مختلف این موسسه پرداخت و گفت: موسسه چاپ و انتشارات، مرکزی تخصصی، مجهز و مدرن در بخش های پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ است که با قدمتی بیش از سه دهه پاسخگوی نیاز اصحاب فرهنگ، رسانه و صنعت در گستره منطقه ای، ملی و بین المللی است.

مسعود فرزانه گفت: با استفاده از امکانات پیشرفته موجود در مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم که از کامل ترین و مدرن ترین مجموعه های صنعت چاپ است، امکان تولید ۵ میلیون نسخه قرآن، انواع کتب با جلدهای سخت و نرم و دیگر سفارشات تجاری و نفیس در سال فراهم شده است.

وی با اشاره به محورهای اصلی فعالیت های این مرکز عنوان کرد: ایجاد حداکثر تطابق بین نیاز مشتریان با محصولات چاپی، به کارگیری سخت افزارهای کنترلی، اعمال سیستم مدیریت رنگ با استفاده از نرم افزارهای تخصصی، تنوع بخشی به خدمات تکمیلی دارای ارزش افزوده و …. را می توان از جمله محورهای اصلی فعالیت های مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم دانست.

وی خاطرنشان کرد: بازنشر نفایس و گنجینه های آستان قدس رضوی، از دیگر اقدامات موسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی است که می توان به بازنشر و باز تولید قرآن ابراهیم سلطان و بایسنغر میرزا اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.