حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
ارائه ۶۰ اثر فاخر و نفیس موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در قاب نمایشگاه
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
شناسه : 982
17
موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایران در مشهد، 60 اثر نفیس را به نمایش گذاشته است.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، در رابطه با این خبر اظهار کرد: آثار ارائه شده با موضوعات مختلف از جمله، قرآن مجید، نفایس چاپی،ادعیه ، طب، شعر و… ارائه شده است.

مهندس «مسعود فرزانه» «مجموعه ۵ جلدی شاهکارهای هنری»، «قرآن نفیس ابراهیم سلطان»، «ضیافت»، «دیوان حافظ»، «کرامات رضویه،(معجزات امام هشتم(ع))»، «درخت طوبی»، «کلید ورود به طب قدیم» و… را از جمله آثار به نمایش گذاشته شده در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایرانی ذکر کرد.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، گفت: «نصرالله پژمان‌فر» نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، «جوادآرین منش» نماینده سابق مجلس و «سید سعید سرابی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان از غرفه این موسسه بازدید کردند وکه نفایس چاپی این موسسه و به الاخص قرآن ابراهیم سلطان را جذاب و در خور ستایش دانستند.

لازم به یادآوری است؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایران از ۵ تا ۱۲مهرماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد، همه روزه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.