حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
یک کارشناس آلمانی: موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی منحصر به فرد است
۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
شناسه : 765
5
مدیر فروش شرکت SPS آلمان گفت: مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بهره‌مند است.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، «جان وان شایک» در جریان بازدید از مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و امکانات روز دنیا در مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس یکی از امتیازات ویژه این مؤسسه محسوب می‌شود که نقش به سزایی در ارتقای کمی و کیفی چاپ ونشر ایفا خواهدکرد.

مدیر فروش شرکت SPS آلمان با اشاره به حجم تولید انبوه این مؤسسه افزود: در این مؤسسه تولیدات با کیفیت بالاو حجم گسترده چاپ می‌شود که این نشان‌دهنده توان بالا در حوزه چاپ و انتشارات است.

جان وان شایک با تاکید بر این که تحولات دائمی چاپ باید همواره مورد برررسی قرار ‌گیرد، گفت: در آستان قدس رضوی و مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی اقدامات قابل توجهی در نشر و گسترش صنعت چاپ صورت گرفته که این نشان‌دهنده تفکرات ارزنده مدیریتی این مؤسسات در صنعت چاپ است.

وی این مؤسسه را نسبت به مؤسسات فرهنگی دیگر به دلیل در اختیار داشتن چرخه تولید کتاب از مرحله تولید محتوا تا چاپ و توزیع آن در موضوعات مختلف را در دنیا منحصر به فرد دانست و گفت: در هیچ چاپخانه‌ای ویژگی‌های این مؤسسه به صورت متمرکز و بارز یافت نمی شود.

شایک خاطر نشان کرد: صنعت چاپ در ایران با توجه به سرمایه‌گذاری های کلان نسبت به سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.