حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
کسب رتبه اول جشنواره محصولات روابط عمومی ها توسط موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
شناسه : 818
12
روابط عمومي موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در دومين جشنواره محصولات روابط عمومي هاي آستان قدس رضوي موفق به كسب رتبه اول گرديد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی موسسه ، همزمان با برگزاری پانزدهمین نشست هم اندیشی و هم افزایی روابط عمومی های آستان قدس رضوی از برگزیدگان دومین جشنواره محصولات روابط عمومی ها تجلیل شد.

این جشنواره در پنج بخش «رسانه‌های مکتوب»، «چندرسانه‌ای»، «پوستر» «هدایا و تندیس» و «بسته‌بندی» و با حضور کلیه موسسات و مجموعه های آستان قدس رضوی برگزار و با رای هیات داوران رتبه های برتر مشخص شدند موسسه چاپ و انتشارات در بخش رسانه های مکتوب رتبه اول این جشنواره را کسب کرد.

شايان ذكر است در بخش «رسانه هاي مكتوب»، شركت آرايه هاي معماري رضوي، موسسه خدمات دارويي رضوي، دانشگاه بين المللي امام رضا (ع) و موسسه كتابخانه و موزه ملي ملك پس از موسسه چاپ و انتشارات ، به ترتيب رتبه هاي دوم و سوم و شايسته تقدير را از آن خود كردند.

در بخش «مولتي مديا» هم شركت داروسازي ثامن، دانشگاه بين المللي امام رضا (ع) و موسسه آفرينش هاي هنري به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را كسب كردند و شركت خمير مايه رضوي، موسسه تربيت بدني و شركت فراورده هاي لبني رضوي در اين بخش شايسته تقدير شدند.

بنا بر رأي هيات داوران در بخش «هدايا، نفايس و بسته بندي»، دانشگاه علوم اسلامي رضوي موفق به كسب مقام سوم و شركت خمير مايه رضوي و شركت آرد قدس رضوي شايسته تقدير شدند.

در بخش پوستر نيز موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي موفق به كسب مقام اول گرديد.

در ادامه این مراسم که با حضور مدیرعامل موسسه چاپ و انتشارات ، معاون مرکز ارتباطات و رسانه ، مدیر ارتباطات این مرکز و مسولان روابط عمومی های موسسات و مجموعه های آستان قدس رضوی برگزار گردید از بخش های مختلف واحدهای تولیدی مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم بازدید و مدیران ومسولان روابط عمومی ها از نزدیک با روند تولید محصولات و خدمات متنوع چاپی این مرکز از جمله واحد پیش از چاپ ، چاپ افست، سالن صحافی ،سالن خدمات تکمیلی و پکیجینگ و نیز نمایشگاه محصولات تولیدی بازدید بعمل آوردند.

لازم به ذکر است در این مراسم اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خراسان رضوی به عنوان مهمان حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.