حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
چاپ کتب آموزشی در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
شناسه : 804
8
کتب آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به زیورچاپ آراسته شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی موسسه ؛ این کتب آموزشی ، دانشگاهی همزمان با شروع سال تحصیلی جهت بهره مندی دانشجویان و در دسترس قرار گرفتن کتب با فوریت و کیفیت مناسب چاپ و در اختیار دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفت.

چاپ کتب آموزشی در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی

از جمله کتابهای چاپ شده در این حوزه می توان به کتاب “اخلاق حرفه ای در منابع اسلامی ” به قلم دکتر محمد شمس الدین دیانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به حل تعارضات اخلاق در حرفه آموزش در آموزه هایی اسلامی می پردازد و نیز کتاب “مبانی اقتصاد سنجی” نوشته دکتر سید احمد عاملی به عنوان کتاب درسی در رشته اقتصاد مراکز آموزش عالی جهت پوشش خلاء های آموزشی در دوره کارشناسی این رشته اشاره نمود.

این موسسه با تولید هزاران عنوان کتاب و محصولات آموزشی و کمک آموزشی ، یکی از رویکردها و رسالتهای خود را تولید اینگونه آثار می داند از این رو به دلیل تمایز کیفی و بهره مندی از دانش و امکانات روز آمد ، توانسته باتولید محصولات فاخردر این حوزه نه تنها در عرصه ملی ، بلکه در حوزه بین الملل نیز با چاپ کتب آموزشی کشورهای همجوار همچون افغانستان و عراق نقش و رسالت خود را به درستی ایفا نماید.

شایان ذکر است موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی بعنوان یکی از کامل ترین و بروزترین مجموعه های چاپی کشور که توانسته کلیه خدمات قابل ارائه در حوزه چاپ را در بالاترین سطح کیفی با بهره گیری از زنجیره کامل و جامع از ماشین آلات پیش از چاپ تا پس از آن ، نقش بسزایی در اعتلای فرهنگ و آموزش کشور ایفا نماید.

چاپ کتب آموزشی در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.