حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
همکاری آستان قدس رضوی با آستان مقدس عسکریه در چاپ محصولات فرهنگی
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
شناسه : 925
6
مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: آستان مقدسه عسکریه آمادگی خود را برای همکاری با این موسسه در حوزه چاپ و نشر محصولات فرهنگی اعلام کرد.
پ
پ

به گزارش آستان نیوز، مهندس مسعود فرزانه با اشاره به این مطلب عنوان کرد: با اعلام آمادگی آستان مقدسه عسکریه مبنی بر همکاری­ در حوزه چاپ و نشر محصولات فرهنگی، اقداماتی از سوی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، در راستای سفارشات این آستان مقدسه، انجام شد.

وی افزود: در چارچوب سیاست­ های کلی آستان قدس رضوی، مبنی بر افزایش سطح همکاری با اعتاب مقدسه جهان اسلام و بر اساس سیاست­گذاری انجام شده، گروهی از نمایندگان تولیت ­های اعتاب مقدسه از فعالیت‌های این موسسه بازدید کردند.

مدیرعامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، اظهار کرد: در این بازدید توانمندی­ ها، امکانات، خدمات و محصولاتی به این گروه از بازدیدکنندگان عرضه شد و این نمایندگان در جریان کم و کیف فعالیت­ های موسسه چاپ قرار گرفتند.

فرزانه تصریح کرد: نمونه کتب دعا و متون ادبی که قابلیت استفاده در سایر فضاهای خارج از کشور ایران را دارا بودند، به این گروه معرفی شد و این نمایندگان از نزدیک با فرایند چاپ این آثار آشنا شدند.

وی افزود: عظمت مجموعه ­ای بزرگ در حوزه صنعت چاپ و نشر، در اختیار داشتن تجهیزات و دستگاه­ها و ماشین آلات به صورت متمرکز در سه حوزه پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ، اهتمام این مرکز به چاپ قرآن مجید و رویکرد کیفی حاکم بر فعالیت­های این مجموعه از جمله مولفه هایی بود که مورد توجه این بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، ادامه داد: نمایندگان اعتاب مقدسه آمادگی خود را برای همکاری های مشترک با این موسسه اعلام کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.