حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
نخستین دوره آموزشی پیش از چاپ در موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی برگزار شد
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
شناسه : 992
5
نخستین دوره تخصصی آموزشی پیش از چاپ به همت موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی و مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه صنعت چاپ خراسان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این کلاس های آموزشی با حضور موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی و سایرمراکز خصوصی و دولتی مرتبط با صنعت چاپ کشور در مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد.

فرایند مراحل پیش از چاپ (لیتوگرافی)، انواع چاپ بر روی کاغذهای مختلف، چگونگی شفافیت رنگ تصویر، مراحل اصلاح رنگ در فرآیند پیش از چاپ و… از موضوعاتی بود که به صورت کاربردی به فراگیران آموزش داده شد.

آشنایی با فعالیت‌ها و فرآیند‌های حوزه چاپ و امکان بازدید دانشجویان مرتبط با صنعت چاپ از تجهیزات و فضای حرفه ای مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی و همچنین همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر به منظور کمک به تهیه پایان نامه های مرتبط با صنعت چاپ و ایجاد زمینه برای ارتباط موثر دانشگاه و صنعت از طریق این فعالیت های علمی از اقدامات و دستاوردهای این موسسه است.

لازم به یادآوری است: این کلاس های آموزشی در ۲۸ و ۲۹ مهرماه جاری ویژه فعالان صنعت چاپ و انتشارات برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.