حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
حضور موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه چاپ و نشر ترکمنستان
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
شناسه : 979
13
مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از حضور این موسسه در نمایشگاه چاپ و نشر کتاب ترکمنستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهندس «مسعود فرزانه» با اعلام این مطلب اظهار کرد: این موسسه با توجه به امکانات و قابلیت‌های موجود در مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم و به منظور ارائه توانمندی‌های صنعت چاپ جمهوری اسلامی ایران در گستره فراملی و کشورهای هم‌جوار، در این نمایشگاه حضور می یابد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه امکانات، تمایزات و سخت افزارها و همچنین جذب سفارشات جدید و توسعه بازارهای خود، از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه است.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با بیان اینکه، این مهم نخستین حضور موسسه چاپ و انتشارات در بازار منطقه‌ای به شمار می‌رود، اضافه کرد: وجود دستگاه‌های پیشرفته، توانمندی در زمینه چاپ نفیس، برخورداری از بالاترین سطح کارآیی در چاپ کاغذهای بسیار نازک از جمله امتیازات منحصر به فرد این مرکز به شمار می رود.

وی همچنین، تجهیز به سخت افزارهای کنترلی به منظور کنترل کیفیت و امکان گزارش دهی و ثبت نتایج کیفی، دارا بودن بالاترین سطح اتوماسیون به منظور آماده سازی و تولید کار چاپی در حداقل زمان، تجهیز به سیستم نرم افزاری تخصصی صفحه بندی و فرم بندی و برخورداری از فناوری پیشرفته صحافی جلد سخت و نرم را از دیگر امتیازات این مرکز ذکر کرد.

فرزانه، اصلی‌ترین رسالت و ماموریت مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم را انجام تمامی خدمات پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ قرآن کریم در بالاترین کیفیت و شمارگان انبوه دانست و افزود: چاپ سایرکتاب های ادعیه، متون دینی و همچنین باز نشر نفایس آستان قدس رضوی در گستره منطقه‌ای، ملی و بین المللی در این مرکز صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: به کارگیری فن آوری‌های نوین، تجهیزات مدرن و دانش فنی کارکنان همواره در دستور کار این موسسه قرار داشته و مهم ترین وجه تمایز و شایستگی این کانون قرآنی وابستگی آن به آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) است و با بهره‌گیری از این شایستگی، نقشی کارساز و ارزنده در تحقیق ماموریت‌ها و اهداف موسسه داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.