حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
حضور موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران
۰۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
شناسه : 947
4
موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با محوریت مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم این موسسه در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم تهران حضور فعال و پررنگی دارد
پ
پ

به گزارش روابط عمومی این موسسه ، در این نمایشگاه منتخبی از آثار تولیدی این موسسه با موضوعات قرآنی و سایر محصولات دینی مذهبی ارائه می گردد.

نمایش برگ های زرین از قرآن نفیس بایسنغری برای اولین بار همزمان در نمایشگاه قرآن تهران و مشهد و ارائه قرآن ویژه به خط استاد یعقوبی و ترجمه دکتر حداد عادل برای اولین بار از برنامه های ویژه این نمایشگاه می باشد.

از دیگر برنامه های این موسسه نمایش قرآن تک برگی اهدایی مقام معظم رهبری به آستان قدس رضوی است که به همت این موسسه با کیفیت مناسب بازنشر شده و با توجه به ویژگیهای خاص این قرآن مورد استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت از مهمترین ویژگی های این اثر ویژه کتابت کامل قرآن برروی یک صفحه در ۲۷۴ سطر بدون اعراب و نقطه گذاری می باشد . با توجه به استقبال فراوان بازدیدکنندگان، این اثر خاص بصورت اهدایی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

همچنین در این نمایشگاه بیش از شصت نوع مختلف قرآن ( لحاظ : خط ، ترجمه ، قطع و ..) ، مفاتیح ، نهج البلاغه ، ادعیه ، تفسیرهای مختلف قرآنی و سایر کتب نفیس مرتبط در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.