حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
حضور موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، درپنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی مشهد
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
شناسه : 907
7
موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی مشهد مقدس حضور پر رنگ و فعالی داشت.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی این موسسه ؛ موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی بعنوان بزرگترین و کاملترین مجموعه چاپی شرق کشور در این نمایشگاه در فضایی بالغ بر شصت متر مربع به معرفی تجهیزات و توانمنیدیهای خود در حوزه های چاپ افست،دیجیتال ، صنعتی و بسته بندی و پکیجینگ پرداخت که با توجه به بهره گیری این موسسه از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا در بخشهای نرم افزاری و سخت افزاری مورد استقبال و توجه گسترده مخاطبان داخلی و خارجی این نمایشگاه قرار گرفت.

موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با بیش از سی سال تجربه موفق یکی از محدود مراکز چاپی کشور می باشد که توانسته با برخورداری از بروزترین ماشین آلات صنعت چاپ روز دنیا ،کلیه نیازهای مخاطبان خود را در حوزه های پیش از چاپ، چاپ، صحافی و خدمات تکمیلی و بسته بندی در یک مجموعه و در فضایی بالغ بر ده هزار متربع با بالاترین کیفیت و در تراز های جهانی پوشش دهد.

این موسسه توانسته تاکنون علاوه بر تامین نیازهای چاپی منطقه و کشور فعالیتهای گسترده ای را در حوزه های بین المللی نیز با ارائه خدمات مختلف چاپی به کشورهایی از جمله عراق، سوریه، افغانستان، ترکمنستان وبرخی سفارت خانه ها و کنسول گریهای کشورهانجام دهدو نقش مهمی در اعتلای صنعت چاپ ایران ایفا نماید.

از دیگر دست آوردهای مهم این موسسه دریافت لوح و تندیس های مختلف در جشنواره های معتبر صنعت چاپ در حوزه های کیفی ،آموزشی و پژوهشی می باشد که می توان به کسب لوح و تندیس جشنواره صنعت چاپ کشور برای سومین دوره متوالی طی سالهای اخیر اشاره نمود.

لازم به ذکر است که پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی از روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه بمدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مقدس برگزار گردید و موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در این دوره از نمایشگاه نیز موفق به کسب لوح تقدیر برترین غرفه چاپی گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.