حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
حضور فعال موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد
۰۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
شناسه : 956
7
در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با ارائه برنامه های خاص حضور پر رنگی را ایفا نمود
پ
پ

به گزارش روابط عمومی این موسسه دراین دوره از نمایشگاه موسسه چاپ و انتشارات با محوریت مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم این موسسه با نمایش منتخبی از آثار چاپی خود در حوزه قرآن و علوم قرآنی همچون برگهایی از قرآن نفیس بایسنغری که برای اولین بار همزمان در نمایشگاه قرآن تهران و مشهد در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت حضور فعالی را دارد.

از دیگر ویژه برنامه های این موسسه ارائه و اهدای نسخه بازنشر شده قرآن تک برگی اهدایی مقام معظم رهبری به آستان قدس رضوی می باشد، این اثر ویژه در ابعاد ۷۰*۱۰۰ به چاپ رسیده و از مهمترین ویژگی های آن کتابت کامل قرآن بصورت دست نویس در ۲۷۴ سطر و در یک صفحه بدون اعراب و نقطه می باشد که مورد توجه و استقبال بسیاری از بازدید کنندگان قرار گرفت.

ارائه قرآن به خط استاد یعقوبی که چاپ آن برای اولین بارتوسط موسسه چاپ و انتشارت آستان قدس رضوی صورت پذیرفت از دیگر برنامه های این موسسه می باشد ، این قرآن که با ترجمه دکتر حداد عادل و در قطع وزیری و با کاغذ نازک ویژه چاپ قرآن تولید شده است از آخرین تولیدات قرآنی مرکزبین المللی چاپ و نشر قرآن کریم این موسسه می باشد که با توجه به نوع چاپ و صحافی آن دارای کیفیت و تمایزات خاص و ویژه ای می باشد.

همپنین ارائه و نمایش قرآن نفیس ابراهیم سلطان که یکی از نفیس ترین آثار چاپی کشور و کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۲ می باشد و نیز ارائه سایر کتب نفیس و مرتبط همچون شاهکارهای هنری در آستان قدس رضوی، ضریح مهربانی ،ضیافت و … از دیگر برنامه های موسسه چاپ و انتشارات در این نمایشگاه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.