حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
تقدیم اولین نسخه چاپی اثر نفیس قرآن کریم به خط بایسنغر میرزا به تولیت عظمی آستان قدس رضوی
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
شناسه : 938
4
همزمان با ایام ا.. دهه فجر اولین نسخه چاپ شده اثر ویژه و نفیس قرآن کریم به خط بایسنغر میرزا(قرآن بایسنغری) در جلسه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی به نماینده ولی فقیه و تولیت عظمی آستان قدس رضوی تقدیم گردید.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی؛ در این جلسه که با حضورحضرت آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان،قائم مقام محترم تولیت عظمی آستان قدس رضوی و سایر اعضاء شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار گردید، این اثر نفیس و فاخرکه به همت موسسه چاپ و انتشارات به زیور چاپ آراسته شده تقدیم تولیت عظمی آستان قدس رضوی گردید.

این اثر نفیس که باز نشر آن به دلیل وجود ظرایف و دقایق هنری ویژه و خاص الزامات و اقتضائات ویژه ای را می طلبید و چاپ آن مستلزم رعایت پیش نیازهای متعدد سخت افزاری و نرم افزاری خاص بود با توان و تلاش متخصصان و کارشناسان توانمند این موسسه با بالاترین کیفیت و در تراز بین المللی و حداکثر تطابق بین اصل اثر و نسخه چاپی در مرکزبین المللی چاپ و نشر قرآن کریم این موسسه به چاپ رسید .

مرکزبین المللی چاپ و نشر قرآن کریم این موسسه با بهره گیری از کاملترین و بروز ترین ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا و کارکنان و کارشناسان متعهد و آموزش دیده از محدود مراکز چاپی کشور می باشد که توان تولید و چاپ آثار نفیس و ویژه ،کتب وسایرمحصولات چاپی را با کیفیت متمایز و در تراز استاندارهای جهانی دارا می باشد که توان رقابت با سایر شرکتها و کمپانی های صاحب نام در عرصه بین المللی صنعت چاپ را دارد.

شایان ذکر است که موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی توانسته طی پنج سال اخیر حدود ۳۰ عنوان اثر فاخر و نفیس از جمله قرآن ابراهیم سلطان، شاهکارهای هنری آستان قدس رضوی(پنج عنوان)، ضریح مهربانی و … با کیفیت و چاپ متمایز تولید که اکثر این آثار در جشنواره های مختلف صاحب عناوینی از جمله کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ، سیمرغ بلورین برترین اثرچاپی کشور و… شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.