حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
بازدید قائم مقام محترم تولیت عظمی آستان قدس رضوی از مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
شناسه : 910
5
قائم مقام محترم تولیت عظمی آستان قدس رضوی طی بازدید سه ساعته از فعالیت های مرکز بین الملی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی بازدید نمودند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی؛ در این بازدید که با حضورسید مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی، حجت الاسلام گنابادی نژاد رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران آستان قدس رضوی صورت گرفت از تمامی مراحل تولیدی این مرکز بازدید بعمل آمدومدیرعامل موسسه به ارائه گزاشی از فعالیت ها،توانمندیها وعملکرد این مرکز تخصصی پرداخت.

مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم که مرکزی تخصصی و ویژه جهت چاپ و طبع انواع قرآن کریم و سایر کتب ومحصولات دینی و مذهبی می باشد، توانسته تاکنون بیش از سی نوع قرآن درقطع ، خط، ترجمه و… مختلف تولید و چاپ نماید. همچنین این موسسه توانسته میلیونها جلد انواع کتب مختلف دینی ، مذهبی و سایر چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار داده و نقش مهمی در اعتلای فرهنگ این مرز و بوم ایفا نماید.

از دیگر اقدامات ارزنده این مرکز تخصصی بازنشر نفایس موجود در گنجینه های آستان قدس رضوی می باشد.

این آثار که ویژه و منحصر به فرد بودن آنها باعث شده تا به منظور حفظ و نگهداری این میراث گرانبها محدودیت و شرایط ویژه در نظر گرفته شود و امکان بهره برداری مستقیم علاقه مندان به این آثار فراهم نباشد، از این رو موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با همکاری برخی از موسسات فرهنگی این آستان مقدس به منظور بستر سازی جهت عرضه و نمایش این دستاوردهای هنری و ویژه که بیانگر توانمندیهای هنرمندان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام می باشد اقدام به بازنشر این آثار با حداکثر تطابق بین اصل اثر و نسخه چاپی با حفظ تمامی ظرایف و لطایف موجود دراین آثار نموده تا علاوه برامکان استفاده و بهره برداری علاقه مندان از این آثارزمینه معرفی هرچه بهتر و بیشتر این توانمندیها به سراسر جهان مهیا گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.