حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
بازارهای هدف موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در گستره منطقه ای، ملی و بین المللی
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
شناسه : 837
5
مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: بازارهای هدف این موسسه در گستره منطقه ای، ملی و بین المللی است.
پ
پ

به گزارش آستان نیوز، مسعود فرزانه در نشست راهکارهای ارتقاء سطح هم‌افزایی مؤسسات سازمان علمی و فرهنگی که در قالب جلسات شورای مدیران با حضور عبدالحمید طالبی؛ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد، ابراز کرد: مزیت رقابتی موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به سایر موسسات مشابه، کیفیت بالای محصولات تولیدی آن است.

وی ابراز کرد: این موسسه در سال ۱۳۶۳با تولید ۵۳ هزار جلد کتاب کار خود را بعنوان اولین موسسه فرهنگی آستان قدس رضوی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز و توانست با چاپ ۴ میلیون و چهارصد هزار جلد کتاب طی یکسال به بالاترین سطح تولید خود در حوزه کتاب برسد .

این مقام مسئول تصریح کرد: موسسه به نشر، بنیاد پژوهش‌های اسلامی، معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی به ترتیب مشتریان اصلی موسسه چاپ و انتشارت در آستان قدس رضوی در حوزه کتاب هستند و پر تکرار ترین موضوعات کتب چاپی دراین موسسه مربوط به حوزه علوم قرآنی و حدیث می باشد.

فرزانه با بیان اینکه این موسسه در جشنواره‌های مختلف از سال ۹۲ تا سال ۹۹ حائز رتبه‌های برتر ملی شده است، گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در بیستمین جشنواره ملی صنعت چاپ ایران حضور یافت و تندیس و لوح برتر در حوزه چاپ بسته‌بندی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: با توجه به فعالیتها و اقدامات صورت گرفته توسط این موسسه، موفق شدیم نظر هیئت داوران را در زمینه تولید محصولات کیفی جلب کنیم و این موسسه به عنوان برگزیده جشنواره ملی صنعت چاپ کشور که تنها رویدادی است که طی یکسال اخیر در آن محصولات چاپی به رقابت گذاشته شده و بررسی می‌شود، مطرح شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های این موسسه در حوزه بین الملل نیزگفت: فعالیت های این موسسه عمدتا در حوزه های سفارشات اعتاب مقدسه، چاپ قرآن با ترجمه خارجی، چاپ کتب دانشگاهی و آموزشی ، تولید بسته بندی های مورد نیاز، چاپ انواع سلفون، برگزاری تورهای تخصصی بازدید، حضور در نمایشگاه های بین المللی و… است

فرزانه همچنین تصریح کرد: امروزه به همت موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، تمام خدمات مربوط به مشاوره‌های کمی، کیفی و طراحی محصول و همچنین انجام پروژه و تامین مواد مصرفی در حوزه تمام محصولات چاپی در عرصه‌های منطقه‎ای، ملی و فراملی برای عموم مشتریان قابل انجام است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.