حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
اهدا بیش از ۲۰۰ هزار نسخه زیارت‌نامه بین زائران حرم مطهر رضوی
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
شناسه : 870
8
مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی از تولید واهداء بیش از 200 هزار نسخه زیارت‌نامه به زائران بارگاه منور رضوی در ایام کرونا خبر داد.
پ
پ

به گزارش آستان‌نیوز، مسعود فرزانه مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با اعلام این خبر عنوان کرد: در ایام شیوع کرونا و تعطیلی حرم مطهر رضوی به‌منظور حفظ سلامت زائران ۲۰۰ هزار نسخه زیارت‌نامه برای زائران و مجاوران بارگاه نورانی ثامن‌الحجج(ع) توسط این موسسه چاپ و اهدا شد.
وی ابراز کرد: با توجه به محدودیت‌هایی در حرم مطهر رضوی اعمال می‌شود و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت زائران و مجاوران، زیارت‌نامه‌های جدیدی در چندین نوبت بین زائران توزیع شد و در حال حاضر نیز تولید این زیارت‌نامه‌ها به زائران حرم مطهر رضوی ادامه دارد.
وی عنوان کرد: این زیارت‌نامه‌ها در ایام تعطیلی بارگاه منور رضوی و در ماه‌های رجب، شعبان و ماه مبارک رمضان، بین زائران عبوری در اطراف حرم توزیع می‌شد و پس از بازگشایی حرم مطهر نیز در ورودی صحن‌های حرم مطهر رضوی بین زائران توزیع می‌شود.
مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: این مؤسسه با توجه به نیاز زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) قرآن کریم، ادعیه و مفاتیح‌الجنان ویژه حرم مطهر رضوی را باکیفیت عالی تولید و چاپ می‌کند و در این زمینه توانسته خدمات خوبی را به زائرین حرم رضوی ارائه دهد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.