حدیث
امام رضا (ع) می فرماید: مؤمن، مؤمن واقعی نیست، مگر آن که سه خصلت در او باشد:سنّتی از پروردگارش و سنّتی از پیامبرش و سنّتی از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پیغمبرش، مدارا و نرم رفتاری با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است. (امالی صدوق، ج 1، ص 339)

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 83×
اتمام عملیات تولید کتب آستان مقدس امام علی (ع)
۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
شناسه : 885
6
عملیات تولید محصولات فرهنگی آستان مقدس امام علی (ع)توسط موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی طی هفته جاری به پایان رسید
پ
پ

در چارچوب سیاست های کلان آستان قدس رضوی مبنی بر افزایش سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام و در حاشیه بازدید نمایندگان آستان مقدس امام علی (ع) از مرکز بین المللی چاپ نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی عقد قرارداد تولید محصولات فرهنگی این آستان مقدس با موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی صورت پذیرفت.
در این قرارداد تولید ۱۲ عنوان کتاب از جمله ۳ نوع قرآن، نهج البلاغه ، مفاتیح الجنان ، ضیاء الصالحین ،صحیفه سجادیه و … در دستور کار موسسه قرار گرفت که با پایان عملیات تولید پنج عنوان کتب باقی مانده طی هفته جاری، این قرارداد بصورت کامل اجرا گردید

در چاپ قرآن و کتب دعا ویژه استفاده در حرم مطهر علویه برای اولین بار استفاده از طرح، تذهیب و آرایه های گرافیکی ویژه آن آستان مقدس در این موسسه صورت پذیرفت.

موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در راستای افزایش تعامل و سطح همکاری با سایر اعتاب مقدسه توانسته تا کنون همکاری های نزدیک و تنگاتنگی در حوزه تولید محصولات فرهنگی و مذهبی برقرار کندکه از جمله آن میتوان به تولید محصولات فرهنگی آستان های مقدسه علویه و حسینیه اشاره کرد.

این موسسه مرکزی تخصصی ، مجهز و روز آمد می باشد که چاپ و نشر مصحف شریف و باز نشر نفایس قرآنی موجود در گنجینه های آستان قدس رضوی و سایر اعتاب مقدسه جهان اسلام را از اهم وظایف خود می داند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.